Polityka cookies

Polityka cookies

1. Pliki cookies (tzw. ciasteczka):

Pliki cookies są to pliki umożliwiające przechowywanie informacji lub uzyskanie dostępu do informacji już wcześniej zachowanej w urządzeniu końcowym użytkownika. Pliki cookies najczęściej zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Wykorzystanie plików cookies:

Nasza strona internetowa używa plików cookies, które wykorzystywane są między innymi do zapamiętywania preferencji użytkownika, w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania strony.

3. Google Analytics:

Nasza strona internetowa korzysta z Google Analytics, czyli usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc., zwaną dalej Google. Google Analytics używa plików cookies w celu umożliwienia stronie przeanalizowania sposobu, w jaki Użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez pliki cookies na temat korzystania ze strony przez użytkownika będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w USA. Spółka Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania ze strony przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na stronach internetowych i korzystaniem z internetu.

4. Wyłączenie plików cookies:

Przeglądarka internetowa domyślnie zezwala na przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy strony mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Zmiana może dotyczyć: automatycznej blokady obsługi plików cookies, wymuszenia każdorazowo zgody na przechowanie informacji. Włączenie blokady obsługi plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z zasobów niniejszej strony.

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz do nas, jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Polecane artykuły

Model StoryBrand

Model StoryBrand

Model StoryBrand to koncepcja marketingowa stworzona przez Donalda Millera. Jej głównym celem jest uproszczenie komunikacji między marką a klientem, tak aby odbiorca mógł łatwo zrozumieć, czym dana marka się zajmuje i jak może mu pomóc.   Na czym polega Model StoryBrand? Wyobraź sobie, że każda marka opowiada historię. Model StoryBrand

Czytaj więcej »
Certyfikat SSL

Co to jest certyfikat SSL

SSL to nazwa protokołu kryptograficznego służącego do uwierzytelniania i szyfrowania komunikacji w sieci. Certyfikat SSL to plik danych przechowywany na serwerze źródłowym witryn i umożliwia przechodzenie z protokołu HTTP na HTTPS, co zwiększa bezpieczeństwo. Certyfikaty SSL umożliwiają szyfrowanie SSL/TLS i zawierają klucz publiczny witryny oraz tożsamość witryny wraz z powiązanymi

Czytaj więcej »
Responsywne strony internetowe

Co to są responsywne strony internetowe

Ludzie spędzają średnio ponad 3 godziny dziennie na korzystaniu z cyfrowych multimediów na swoich smartfonach. W związku z tym, nie wystarczy już posiadanie strony internetowej, która działa tylko z komputera stacjonarnego lub laptopa. Responsywne strony automatycznie dostosowują się do różnych rozmiarów ekranu i widoków. Dzięki responsywnej stronie internetowej ktoś może

Czytaj więcej »